Per a sol·licitar l'accés al servicio SmartVillages, el municipi interessat haurà de remetre una resolució d'alcaldia amb l'adhesió al "Reglament de Servicis per a Infraestructures Municipals de Comunicacions i Smartvillages" i anomenar un coordinador amb les dades sol·licitats en la Fitxa. Descarregar fitxa coordinador
D'altra banda, si desitja que en el seu municipi es duga a terme una experiència pilot, haurà d'omplir el formulari que serà valorat pels Servicis Tècnics de la Diputació. Per part del municipi, s'haurà d'indicar el servici municipal sobre el qual es pretén desenrotllar l'experiència pilot i fer-se càrrec dels possibles subministraments, instal·lacions i integracions que pogueren ser requerits per al desplegament complet de la solució. Descarregar fitxa experiència pilot
MODEL ADHESIÓ REGLAMENT (Aquest és un model d'exemple, no cal utilitzar-lo obligatòriament)
Per a qualsevol dubte i/o suggeriment sobre la iniciativa SmartVillages, es pot contactar amb l'Oficina Tècnica del projecte a través del correu electrònic smartvillages@dipcas.es.